преместване на дома заглавна картинка

Преместване на дома:
Никога не е било толкова лесно

Преместване на дома: на тази страница ще намерите нашите цени, също и полезна информация как да се подготвите , ако Ви предстои преместване.

преместване на офис от хамали милчев

Позволете ни да преместим дома Ви

Търсите надежден партньор в преместването от едно жилище в друго?
Не е нужно да се притеснявате за Вашите мебели. С Хамали Милчев ЕООД те са в сигурни ръце! Знаем как да пакетираме и подготвим всичко преди преместването така, че да не се поема никакъв риск и да съхраним на 100% Вашите лични вещи, багаж и мебели.

Възползвайте се от нашите намаления!

100% съхранение цялостта на мебелите при преместване

Работим бързо, но и ефективно по изпитани добри практики и опит.

Собствени камиони с борд. Не наемаме такива от трети лица.

Планираме пренасянето от точка А до точка Б и всичко минава гладко.

Преместване на Дома: ЦЕНИ

Работата с Вас хората ни очарова. Всеки приема дома си като нещо уникално и лично.
За нас е чест да допуснете именно нас да преместим Вашия дом. 

Възползвайте се от безплатното фолиране, което предлагаме!

ЦЕНИ ЗА ПРЕМЕСТВАНЕ НА ДОМА:

Преместване на апартамент в София

2 души х 2 часа= 60лв.
вкл. на бус в офертата= 50лв.

ОБЩО  С ВКЛ. -20ЛВ ОТСТЪПКА: 90лв.
…………

Преместване на по- голям апартамент или къща

2 души х 5 часа= 150лв.
вкл. на камион в офертата= 125лв.
0.70лв/ км за 200км = 140лв.

ОБЩО ПРЕДИ С -10ЛВ/ЧАС ОТСТЪПКА: 365лв.
…………

Или просто се обадете на 087 774 47 46

+
Години опит
+
Преместени апартамента
+
Премествания от къщи

Разумни идеи за опаковане при преместване на дома

1. Пригответе си раница или дамска чанта, пълна с най-важните неща

Преместването на дома отнема време, за това е добре да се подготвите за следващия ден. Ако ви се наложи да преспите една вечер преди да разопаковате всичко, или сте на работа на следващият ден – тази раница/чанта с тоалетни принадлежности, дрехи, лаптоп и др. ще Ви е от полза. По този начин си спестявате време и нерви!

2. Сложете предметите от първа необходимост в прозрачна пластмасова кутия

Прозрачността на кутията позволява важните предмети да не бягат от погледа Ви. Те могат да бъдат: зарядно, тоалетна хартия, четки за зъби, макетно ножче (за разопаковане на остатъка от багажа), хавлии, прибори и др.

3.Увийте чупливите предмети в дрехи

Един куршум – два заека. Спестявате от опаковъчна хартия за чупливи предмети, както и Ви остава допълнително място за багаж.

4. Отървете се от ненужните неща

Не е казано да изхвърляте всичко. По-скоро вещите и дрехите които така и не сте използвали последната 1-2 години. Безсмислено е да си отваряте още повече работа от необходимото. Започнете на чисто в новия дом!

  1. Отделете вещите които можете да продадете

Най-вероятно притежавате неща които не Ви трябват повече, но не са за изхвърляне.

Красива рокля, която сте облекли веднъж; кафе машина, която сте спрели да използвате или кресло, което няма да Ви е нужно на новото място.

В интернет е пълно с хора търсещи точно тези вещи. Направете няколко снимки на артикулите и ги пуснете на адекватните места за продажба.

Вярно, че не са Ви нужни повече, но защо да не спечелите от това?

  1. Надпишете кашоните

При надписването на кашоните, освен съдържанието им, добавете и информация за коя стая ще принадлежат. Така се улеснявате още повече. И не забравяйте да надписвате кашоните винаги отстрани. По този начин ще знаете какво има във всеки отделен кашон, дори и ако са поставени един върху друг.

 

  1. Изчистете банята и кухнята предварително

Погрижете се да подготвите банята с чисти хавлии, тоалетна хартия, сапун/душ гел/шампоан.

След дълъг ден на преместване ще искате да си вземете душ и вероятно да хапнете нещо.

  1. Пазете гримовете от счупване

За да си спестите купуване на нова пудра/руж/сенки, поставете топка памук вътре и ги затворете. Трудно бихте могли да ги разтрошите!

  1. Погрижете се и за течните тоалетни принадлежности

Отвийте капачките и поставете парче прозрачно фолио. След това затворете капачките на продуктите. Прозрачното фолио придава допълнителна сигурност, че няма да се разлеят при пренасянето.

  1. Подредете чиниите вертикално

При нареждането в кашона, след като сте увили чиниите в хартия(или дрехи), ги подредете вертикално(като грамофонни плочи) вместо хоризонтално. Тази подредба е по-ефективна, защото се получава по-голямо сцепление с кашона.

  1. Направете снимки на техниката си преди да разкачите кабелите

Ако не сте експерт и не разбирате от кабели, букси и прочие. Снимайте окабеляването на компютъра/уредбата, за да успеете лесно да свържете всичко както трябва в новия апартамент!

  1. Използвайте всичко с което разполагате

Кошници, сакове, раници, куфари. Не е нужно да слагате всичко в кашони. Използвайте куфарите на колелца за тежки предмети като книги/учебници/гири и др.

  1. Опаковайте дрехите от гардероба по-лесно

Докато са още на закачалките си,  приберете дрехите в чувал от долната им част, нагоре към закачалките. После ги откачете. Вече са готови за пренасяне, а разопаковането е още по-удобно!

  1. Раздайте част от ненужните вещи на приятели

Вместо да ги пуснете за продажба или за благотворителност, подарете вещите които не ви трябват на приятели. Най-вероятно ще Ви помогнат с преместването безплатно. Чудесен начин да им се отблагодарите!

  1. Уверете се, че всичко е опаковано на време

Гледайте да сте готови преди хамалите или приятелите ви да дойдат. Не искате да сте от онези хора, които карат всички да ги чакат.

Често задавани въпроси

Доста често ни питате ...

Възползвайте се … предлагаме безплатно фолиране! За дребните вещи като чаши, бижута, посуда и др. моля да се погрижите Вие с нужното внимание. Попитайте ни за кашони по телефона, ако нямате идея как да си набавите.

Доста хора казват „Има още време… няма да се обаждам на хамалска фирма сега …“ е ще Ви изненадаме. Колкото по- рано ни се обадите, толкова по- добре и за нас и за Вас! Ще планираме и осъществим всичко на спокойствие!

Стойността и качеството на нашата услуга се оценяват на тези цени. След детайлно проучване, можем да кажем, че повечето добри фирми в София работят на именно такива цени, а някои дори и на по- високи!

Да, имаме практиката да транспортираме и местим тежки мебели. Но за целите , трябва да наемете малко повече хора.

Услугата ни е за цялата страна. Можем да преместим Вашия дом където пожелаете. Цените на километър са конкурентоспособни. За повече информация, не се колебайте да се свържете с нас. Не хапем! 🙂

Преместване на дома: доволни клиенти

Какво казват хората?

преместване на офис 5 звезди
След завършването ми в студентски град, бях си купила доста мебели. Успях да си закупя апартамент на кредит и да започна работа, но имах много багаж за местене от общежитието в апаратамента. Доверих се на Данчо и до днес каквото се наложи, все тях викам.
преместване на офис 5 звезди
Наех фирма "Хамали Милчев" ЕООД да пренесе дома ми от по- малък в по- голям апартамент след появата на третия член в нашето семейство. Жена ми се привързва много към вещите и хареса тяхната внимателна работа и , че съумяха да запазят всичко цяло. Нещо, с което аз едва ли бих се справил.

Разгледайте oще ...

преместване на офис от хамали милчев

Всички наши: ХАМАЛСКИ УСЛУГИ